Batman Valisi ve Belediye Başkan Vekili Ekrem Canalp’in talimatıyla hayata geçirilen “Yerinde İletişim, Yerinde Çözüm” programı kapsamında, vatandaşların taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunulması amacıyla WhatsApp İhbar Hattı uygulaması başlatıldı.

ANINDA ÇÖZÜM ÜRETİLECEK

Vali Canalp, Batman’da vatandaşlardan gelen talep ve şikâyetlerin büyük önem taşıdığını vurgulayarak, bu taleplerin gün içerisinde değerlendirilip çözüme ulaştırılmasının ardından vatandaşlara bilgi verilmesi gerektiğini belirtti.

Yeni başlatılan WhatsApp İhbar Hattı ile vatandaşlar, 0 531 603 33 08 numaralı hat üzerinden şikâyetlerini ve taleplerini görselleriyle birlikte belediyeye iletebilecek. Böylece Batmanlılar, belediyeye gitmeden evlerinden veya bulundukları yerden sorunlarını kolayca aktarabilecek.

MEVCUT İLETİŞİM KANALLARINA EKLENDİ

Batman Belediyesi’nin hali hazırda hizmet verdiği Alo 153 Çağrı Merkezi, Belediye Beyaz Masa ve 0 488 213 27 59 numaralı telefon hatlarına ek olarak devreye alınan WhatsApp hattı, vatandaşların ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkili bir şekilde çözüm üretmeyi hedefliyor.

“GÖRSELLERLE PAYLAŞIM YAPILABİLECEK”

Yeni uygulama sayesinde vatandaşlar, evlerinin önünde, sokaklarında, mahallelerinde veya Batman’ın herhangi bir yerinde karşılaştıkları bakım, onarım veya çözüm gerektiren durumları fotoğraflarıyla birlikte WhatsApp üzerinden belediyeye bildirebilecek.

VALİ CANALP: HER TALEP ÖNEMLİ

Vali Canalp, Batmanlıların taleplerine büyük önem verdiklerini ifade ederek, “Yeni ihbar hattımız sayesinde vatandaşlarımızın dilek, talep ve şikâyetleri çok daha hızlı bir şekilde çözüme kavuşacak. Halkımızın memnuniyeti her şeyin önünde gelir” dedi.