USD
00,00
EUR
00,00
USD/EUR
1,000
ALTIN
0.000,00
BİST
0.000,00

GÜNLÜK 700 ÇAĞRI

GÜNLÜK 700 ÇAĞRI

Batman Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaştan gelen istek, talep, şikayet, arıza bildirimlerini kayıt altına alarak ilgili belediye birimlerine yönlendiriyor.

Günlük ortalama 660 civarında gelen çağrıyı yanıtlayarak halkın taleplerini kayıt altına alan Belediye Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü çağrı merkezi, kayıt altına alınan istek, talep ve şikayetlerin sonucunu SMS ile vatandaşa geri bildirimini sağlıyor.

Haziran ayında Alo 153 Çağrı Merkezi ve 185 BASKİ hattına gelen 19 bin 847 çağrıdan 7 bin 234 çağrıyı kayıt altına alarak ilgili birimlere yönlendiren Belediye Çağrı Merkezi, 12 bin 613 çağrıyı da yanıtlayarak direk bilgilendirme ile halkın sorularını yanıtladı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ