<div>Bağımsız Denetçilerin Petrolsporda yaptığı inceleme sonrasında ilginç konuların ortaya çıktığı iddia edilirken, eski Petrolspor yönetiminin gelir-gideri <strong>“bakkal defteri”</strong> anlayışında tuttuğu ve yetkililerin kaynağı belli olmayan ve fatura ile gider pusulası gibi belgelerle kanıtlanmayan giderlerin TPAO tarafından ödenmeyeceği söylendi.</div> <div>Ortada vahim bir durum var.</div> <div>Yeni yönetim, belgeli olan ödemeleri yapmayı kabul ederken bu rakamın da 8-8,5 milyon lira civarında olduğunu belirttiler.</div> <div>İyi güzel de, bu borçlar nasıl oluştu?</div> <div>Neden belgeleri, kaynakları yok?</div> <div>Siz yine de merak etmeyin, TPAO ile Valilik bütün borçları ödeyecek ve kulübü sıfır borçla liglere hazırlayacak.</div> <div>Yine de bundan ders çıkarılmalı.</div> <div>Hem Petrolsporun, hem TPAO.nun, hem de Devletin parasına yazık etmeyelim ve sistemi ona göre kuralım.</div> <div>Çünkü <strong>“mahalle bakkalı defteri”</strong> devri çok gerilerde kaldı.</div> <div> </div> <div> </div> <div><strong>BİZDE İSTİYORUZ, BİZİM DE HAKKIMIZDIR</strong></div> <div>Sivas’a gelen hızlı trenin bundan sonra Malatya, Elazığ ve Diyarbakır’a gelmesi için illerde kampanyalar başlatılmış.</div> <div>Şehirler, bunun gerçekleşmesi için imza kampanyaları açıyor, siyasileri aracılığıyla da Ulaştırma Bakanlığı'na taleplerini aktarıyorlar.</div> <div>Her ilin, her şehrin sakinleri, kendileri için bu talebi yapmakta haklılar.</div> <div>Ama hızlı tren Malatya, Elazığ ve Diyarbakır’a kadar gelecekse bunun Batman’a, hatta Kurtalan’a kadar gelmesi bizim ilimiz açısından da haktır.</div> <div>Muhtemelen Ulaştırma Bakanlığı ve DDY Genel Müdürlüğü bu planlamaları yaparken o şehrin yolcu sayısına, şehrin nüfusuna ve yolcu kapasitesine bakıyordur.</div> <div>Batman, her açıdan, hızlı treni isteyen şehirlerle aynı seviyededir ve bu hizmetin gelmesi halinde büyük bir yolcu potansiyeli olacaktır.</div> <div>Onun için basın olarak, şehrin dinamikleri, yöneticileri ve siyasileriyle el birliği talebimizi yapalım ve bunda ısrarcı olalım.</div> <div>Günümüz Türkiye’sinde böyle bir hizmet lüks değil, ihtiyaçtır.</div> <div>Batman-Diyarbakır arasında sefer yapan Banliyö trenini bize<strong> “lüks hizmet” </strong>olarak dayatmak isteyenler bilsin ki; vatandaşlarımız artık bu tür basit hizmetlerle yetinmiyorlar.</div> <div>Eğer hızlı tren Sivas’tan sonra Malatya, Elazığ ve Diyarbakır’a gelecekse elbette Batmana da, Siirt’e de gelmeli ve bu şehirlerdeki insanlar da böylesi hizmetlerden yararlandırılmalıdır.</div> <div>Bunun gerçekleşmesi için de herkesi göreve davet ediyoruz.</div> <div>Hızlı tren, bizim de hakkımız.</div>