<div>Böylesi bir sistem de anca bu kadar ...</div> <div>9 Eylül itibari ile okullar açıldı...</div> <div>Hayırlı olsun nice başarı dolu yıllar diliyorum.</div> <div>Ama ....</div> <div>Bitmeyen bitmeyecek olan velilerin çile serüveni de başlamış durumda.</div> <div>Nerden baksan tutarsızlık</div> <div>Nerden baksan ...</div> <div>Eğitimin amacı neydi biz ne yapıyoruz?</div> <div>Öğretimin amacı neydi onlar ne yapıyor?</div> <div>Yahu bir taş bir taş üstüne konmaz mı ilerleme olmaz mı hep mi negatif hep mi olumsuz olur bu durum.</div> <div>Milli eğitimin değişen bakanları bir yana milli eğitim müdürleri bir yana değişen okul müdürleri bir yana öğretmenler bir yana ....</div> <div>Değiş değiş değiş elde var sıfır.</div> <div>Peki niye neden.</div> <div>Neden çözüm yok.</div> <div>Okulların açılması ile beraber</div> <div>Kırtasiye sorunları</div> <div>Temizlik sorunları</div> <div>Kantinde ki fahiş fiyat sorunları</div> <div>Kaynak kitap sorunları</div> <div>Tek tip elbise sorunu</div> <div>Her sene aynı sorunlar ve maalesef bu sorunlar bit mi yor</div> <div>Bit me ye cek gibi ...</div> <div>Ekonominin kötü olduğu hatta berbat olduğu bu dönemlerde ...</div> <div>Kira</div> <div>Elektrik</div> <div>Su</div> <div>Doğalgaz</div> <div>Mutfak masrafları bir yana</div> <div>Üstte saydığım sorunlar da baya baya zorluyor hem de borca sürüklüyor</div> <div>2 3 4 çocuklu olan aileler ne yapsın</div> <div>Bu öğrencilerin günlük harçlığı zaten bir mutfak hatta diğer giderler kadar var hatta belki daha fazla ..</div> <div>Milletimin beli bükülmüş durumda iken bir de yetmezmiş gibi halen dur durak bilmeyen maliye bakanlığı vergilendirme sistemi ile milletimin sırtına bindirdikçe bindiriyorlar.</div> <div>Okullar açıldı veee</div> <div>Servis ücretleri</div> <div>Kırtasiye</div> <div>Kantin</div> <div>Kaynak kitaplar</div> <div>Haçlıklar vs vs</div> <div>Özellikle bir asgari ücretliyi düşünün...</div> <div>Veli ne haldedir.</div> <div>Baba ne yapsın ...</div> <div>Anne ne yapsın ...</div> <div>Bu kadar sorun sıkıntı yetmiyormuş gibi sene sonu alınan sonuçlarda ortada ...</div> <div>Bir türlü müfredatın oturmaması her sene bir müfredat değişikliği vs vs ...</div> <div>Sonuç yine aynı.</div> <div>Milyonlarca işsiz genç</div> <div>Yüzbinlerce atanamayan genç</div> <div>4+4+4 sistemi ile 8 sene ilköğretim ve lise</div> <div>4 sene de üniversite yada daha fazla ...</div> <div>Tabi arada ki hazırlıkları saymadım genç geldi 23 24 yaşına askerlik falan 25 yaş</div> <div>Eee Peki sonuç</div> <div>Sonuç hüsran</div> <div>%10 imtiyazlı</div> <div>%90 ise ne hali varsa görsün</div> <div>Tamam biz bu zahmeti çekelim sorun yok çocuklarımız için değer...</div> <div>Ama kardeşim ey devlet ve kurumları bu kötü gidişata karşı bir önlem alın .</div> <div>Parası olana</div> <div>Dayısı olana değil !</div> <div>Hak edene imkan sağlayın.</div> <div>Hak edenin hakkını verin.</div> <div>Ve bir an önce özellikle ilköğretim dahasında lise de oluşan bu müfredat boşluğunu muhakkak ve ivedilikle düzeltin.</div> <div>Okullarda ki bu başı boşluğu doldurun</div> <div>Denetim mekanizmasını yürürlüğe koyun.</div> <div>Örneğin yıllarca hatta daha fazla İngilizce dersi gören bir öğrenci İngilizceyi neden öğrenmez.</div> <div>Yıllarca tarih dersi gören neden tarihini bilmez.</div> <div>12 sene din kültürü ve ahlak bilgisi dersini alan öğrenci neden dinini diyanetini bilmez.</div> <div>Fen bilgisi</div> <div>Kimya</div> <div>Müzik</div> <div>Beden</div> <div>Coğrafya</div> <div>Vs</div> <div>O kadar ders programları o kadar zaman o kadar bilgi birikim sonuç sonuç yok.</div> <div>Sıfır elde sıfır.</div> <div>İmtiyazlı değil gerçekten hak edenin hakkını aldığı bir eğitim ögretim yılı ve yılları...</div> <div>Özellikle tüm kurumlarda ve kuruluşlarda denetim mekanizmasının yürürlüğe girmesini temenni ediyorum</div>