Online yapılan sınavda başarılı olan otel çalışanlarına; ‘Bulaşıcı Hastalık Farkındalık Eğitim ( COVİD-19) , Profesyonel Hijyen Eğitim , Temel Gıda Güvenliği, Mutfak Profesyonelleri Görev ve Sorumlulukları, Mutfak Hijyeni, Gıda Güvenliği , Temel Gıda Güvenliği Eğitimi ve Misafir farkındalık Eğitimi’ sertifikası verildi. Eğitimlerin ve sürekli gelişimin kendileri için çok önemli olduğunu vurgulayan Real Konak Hotel Genel Müdürü Hüseyin Aslan; İlk günden itibaren her zaman beklentileri aşan hizmet sunma temelinde, misafir ve çalışanların sağlığına ve güvenliğine en üst seviyede önem verdiklerini söyledi. Aslan “yaptığımız araştırmalar gösteriyor ki, son yıllarda müşteri ihtiyaç ve beklentileri sürekli değişim gösterse bile değişmeyen tek kriter var ki o da temizlik ve hijyendir. Müşteri memnuniyetinin ve daha sonrasında sizi tekrar tercih etmesinin yolu hijyen ve temizliğe verilen önemden geçiyor. Turizm sektörünün her zaman yeniliğin öncüsü olması gereken tesisler olduğunu düşünüyorum, şu an herkesin duymak istediği; olumlu mesajlar, alınan önlemler ve temizlik/hijyen kurallarına uyulup uyulmadığı. Bu yüzden misafirlerin gönül rahatlığı ile tercih sebebi olabilmek için işletmelerin aldıkları önlemleri paylaşması gerekiyor. Ancak bunları görüp, anlayıp uygulamanın yolu da kesinlikle eğitimden ve insanın kendini geliştirmesinden geçiyor” dedi. (İsmail Güneş)