SON DAKİKA
hava
Advert
Google News

BİLGİSAYAR VE ÇEVRE BİRİMLERİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

Son Güncelleme :

2020-08-25 12:50:36

BİLGİSAYAR VE ÇEVRE BİRİMLERİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Müdürlüğümüze Bağlı Yeni Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinin İhtiyacı Olan 5 Kalem Bilgisayar ve Çevre Birimlerine Ait Malzeme Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2020/433046

1-İdarenin

a) Adı

:

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

b) Adresi

:

Batman İli Sağlık Müdürlüğü MERKEZ/BATMAN

c) Telefon ve faks numarası

:

4882139075 - 4882151948

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

Müdürlüğümüze Bağlı Yeni Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinin İhtiyacı Olan 5 Kalem Bilgisayar ve Çevre Birimlerine Ait Malzeme Alımı

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

5 Kalem Bilgisayar ve Çevre Birimlerine Ait Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Yeni hizmete girecek olan Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi deposuna teslim edilecek.

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Sözleşme süresi içerisinde, ilgili idare tarafından sipariş çekilecektir. Sözleşme konusu mal/ mallar ihtiyaç durumuna göre pey der pey alınabileceği gibi tamamı içinde sipariş verilmesi mümkündür. Sipariş tarihinden itibaren yüklenici firma 10 (On) gün içinde mal/malzemeleri tam ve eksiksiz olarak ilgili idarenin belirteceği adrese teslim etmesi gerekmektedir.

d) İşe başlama tarihi

:

3 takvim günü içinde işe başlanır.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

10.09.2020 - 10:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

BATMAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

- İstekli firmalar, teklif ettiği ürünün üreticisi, ithalatçısı ya da ana bayisi olduğunu belgeleyecektir. Söz konusu belgeye ait bilgiler yeterlik tablosunda belirtilecektir. İhale komisyonumuzca yapılacak olan teklif değerlendirmesinde yeterlik kriterlerini sağlayan ekonomik olarak en avantajlı teklifi veren 1. ve 2. İstekli firmalardan beyan ettikleri belgelerin aslı ya da noter onaylı suretleri belirtilecek tarih ve saatte istenecektir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

- Teklif edilen cihaz, bileşen aksesuarları ve ek sistemleri en az 3 yıl garanti kapsamında olacaktır.

- Garanti kapsamı süresince, kataloğunda belirtilen periyotlarda (aylık, üç aylık, altı aylık gibi) yedek parça dâhil her türlü servis, bakım ve onarım hizmetinin yetkili firma tarafından ücretsiz olarak verileceğine dair belge teklif ile birlikte istekli ve yetkili üretici ve/veya ithalatçı firma tarafından yazılı olarak sunulacaktır.

- Garanti içinde cihazın bozuk olduğu süreler garanti süresine eklenecektir.

- Garanti süresi bitiminden sonra yedek parça dahil ve hariç olmak üzere, katalogda belirtilen periyotlarda (aylık, üç aylık, altı aylık gibi) servis, bakım ve onarım hizmetlerinin ücretini gösterir belge istekli ve yetkili üretici ve/veya ithalatçı firma tarafından yazılı olarak sunulacaktır.

- 3 (Üç) yıllık garanti bitiminden sonraki garanti ve bakıma ait belgeler ve ücretleri sözleşme aşamasında idareye teslim edilecektir.

- Cihaza ait 10 (on) yıllık yedek parça fiyat listesi döviz cinsinden ihale dosyasında sunulacaktır. Ayrıca; yedek parça fiyat listesi üzerinden temin edileceği istekli ve yetkili üretici ve/veya ithalatçı firma tarafından yazılı olarak belirtilecektir. Yedek parçalar için belirlenen fiyatlar, ilgili cihazın toplam bedelinin %200’ünü geçmeyecektir.

- İstekliler tarafından Yetkili Teknik Servis Listesi sunulacaktır.

4.3.2.

4.3.2.1. Standarda ilişkin belgelere ait bilgiler:

- İstekli firmalar; 13242 kodlu "Bilgisayar Ağ bileşenleri" ile 13149 Kodlu "Yazılım Hizmetleri Veren Yerler İçin Kurallar" standartlarında Hizmet Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır. Bu belgelere ait bilgiler yeterlik tablosunda belirtilecektir. İhale komisyonumuzca yapılacak olan teklif değerlendirmesinde yeterlik kriterlerini sağlayan ekonomik olarak en avantajlı teklifi veren 1. ve 2. İstekli firmalardan beyan ettikleri belgelerin aslı ya da noter onaylı suretleri belirtilecek tarih ve saatte istenecektir.

- Yüklenici firma yazılım ve donanım alanlarında ISO 9001-2015 ve OHSAS 18001:2007 belgelerinde sahip olmalıdır. Bu belgelere ait bilgiler yeterlik tablosunda belirtilecektir. İhale komisyonumuzca yapılacak olan teklif değerlendirmesinde yeterlik kriterlerini sağlayan ekonomik olarak en avantajlı teklifi veren 1. ve 2. İstekli firmalardan beyan ettikleri belgelerin aslı ya da noter onaylı suretleri belirtilecek tarih ve saatte istenecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

- İstekli firmalar teklif verdikleri kalemler için ürünlerin tüm özelliklerinin gösteren görsellerini kapsayan dokümanları veya katalogları ihale komisyonuna sunacaktır. Bu belgelere ait bilgiler yeterlik tablosunda belirtilecektir. İhale komisyonumuzca yapılacak olan teklif değerlendirmesinde yeterlik kriterlerini sağlayan ekonomik olarak en avantajlı teklifi veren 1. ve 2. İstekli firmalardan beyan ettikleri belgelerin aslı ya da noter onaylı suretleri belirtilecek tarih ve saatte istenecektir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:

Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Resmi ilanlar www.bik.gov.tr’de           Basın: ILN01211781 (www.bik.gov.tr) 

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.