Enerji sektöründeki en kapsamlı dijital dönüşüm projelerinden biri olan uygulama ile teknik alt yapısını tamamen modernize eden Depsaş Enerji, yeni dönemde müşteri yönetiminde yepyeni standartlarla hizmet verecek. Güneydoğu Anadolu’da 6 ilde 2 milyonu aşkın müşteriye hizmet veren Depsaş Enerji, devreye aldığı dijital dönüşüm projesiyle yeni dönemde tüm faaliyet alanlarında müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini arttırmayı hedefliyor. Depsaş Enerji’den yapılan açıklamada, uygulamanın sadece Türkiye'de değil tüm dünyada bir kerede devreye alınan en kapsamlı enerji yönetim sistemi projelerinden biri olduğu belirtilerek, “Depsaş Enerji müşteri hizmetleri ile sayaç verilerinin yönetimi, müşteri portalı, veri analitiği, varlık yönetimi ve kesinti yönetim uygulamalarını entegre çalışır halde devreye alarak global enerji şirketlerine örnek bir proje gerçekleştirdi.” denildi. Verilen bilgiye göre, devreye alınan entegre uygulamalar ile Depsaş Enerji sayaç okumadan tahsilata her aşamada daha modern ve esnek bir müşteri deneyimi sunmayı amaçlıyor. Dijital dönüşüm sayesinde müşteri hizmetlerinde, sahadaki kaynakların performansında, operasyonel verimlilikte, veri entegrasyonunda, gelişmiş hizmetlerin yenilenmesinde, gerçek zamanlı bilgi paylaşımında ve kesinti sürelerinde önemli iyileştirmeler yaşanması hedefleniyor. Entegrasyon sürecinin 27 Temmuz’da tamamlanacağı belirtildi.
ilkönce depsaş kullanmadığımız enerji bedelini çalmaktan vazgeçsin ondan sonra ne halt ediyorsa yapsın.