İçişleri Bakanlığının düzenlediği memnuniyet anketi ile ilgili konuşan Batman İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürü Kemal Akkurt, vatandaşlara hizmeti esas aldıklarını ve hizmet ederken de vatandaş memnuniyetini öncelediklerini söyledi. İçişleri Bakanlığınca hizmet ve politikalarından duyulan memnuniyeti ölçmek amacıyla yapılan memnuniyet anketinde Türkiye genelinde 4’üncü olduklarını kaydeden Akkurt, "Sivil toplum alanında vatandaşlarımızın müdürlüğümüzle ilgili iş ve işlemlerini gerçekleştiriyoruz. Bu noktada vatandaşlarımızın işlerinin hızlı görülmesi, sonuca hızlı ulaşması ve en nihaye işlemi tamamlandığında müdürlüğümüzden memnun ayrılması bizim için çok önemli. Tüm personelimizle birlikte vatandaşlarımızı güler yüzle karşılıyor, memnun bir şekilde de işlemlerini tamamlamalarını sağlıyoruz" diye konuştu. Akkurt, hizmetin tek kişilik değil ekip işi olduğunu kaydetti.(Bülten Haberi)