Geçtiğimiz ayın 20'sinde kablo hırsızlığı teşebbüsü ile kesilen Türk Telekom kablolarının halen bağlanmaması vatandaşları mağdur etti. Ayrıca ilçenin diğer bir çok bölgesinden de aylardır bağlanamayan internetle alakalı şikayetler yoğun şekilde yapılıyor. Gazetemize konuşan ilçe sakinleri sorunun çözümünü talep etti. Kozluklu vatandaşlar “Batman ilimizin en büyük ilçesi olması nedeniyle ilçemize her zaman oluşabilecek arızalar için kalıcı alt yapı tadilat ekibi istiyoruz. Ayrıca başlayan eğitim öğretim yılında öğrencilerimizin internetten faydalanabilmeleri için bu konuya Türk Telekom ekiplerinin ciddi anlamda el atıp gerekli düzenlemeleri yapması zorunludur. Ayın 20'sinde Türk Telekom kablolarına hırsızlık girişiminden dolayı oluşan arıza ile ilgili aradığımız birimler sadece ve sadece gün verebilmekten öteye geçemiyor. İlçemizde oluşan arızalar için anında müdahale için Türk Telekom ekip bulundurmak zorundadır. Batman’ın en büyük ilçesi Kozluk bu durumu hak etmiyor. İlçemizin büyükleri ve yetkilileri bu soruna ciddi manada el atmalıdır. Oluşan arıza ile ilgili bizlere ilk etapta 48 saat zaman verildi. Ardından ayın 1'i dendi. Yine ardında ayın 11'i tarihi verildi. Ayın 11'inde görüştüğümüz ekipler ise bu sefer de ayın 21'i tarihini verdiler. Bu sorun bizlerin tabiri ile yılan hikayesine dönmüş durumdadır. Özellikle duyarlı vatandaşlaradır duyurumuz; Lütfen herkes bir şekilde CİMER’e başvurup bu durumu şikayet etsin. Ta ki sorumlular işlerini yapmak zorunda kanala dek. Tekrar Türk Telekom’a şu çağrıda bulunuyoruz. Eğer bu hizmeti tam manasıyla yapamayacaksanız direklerinizi ve kablolarınızı ilçemizde alın ve götürün. Ya bu hizmeti doğru düzgün yapın ya da yapabilecek birileri gelsin faturalarımızı onlara ödeyelim. Vatandaş olarak olmayan internete fatura ödemekten bıktık.”