Cumartesi gününden buyana internet kesintisi yüzünden yolcuların bilet rezerve etmede ve firmalarında bilet kesmediklerini belirten Batman Şehirlerarası Otobüs Terminali esnafı, yaşadıkları sorunu çözecek muhatap bulamadıklarını söyledi.
Neredeyse tüm bilet kesim işlemlerinin internet üzerinden gerçekleştirdiklerini söyleyen firma yetkilileri, 14 işletmenin internet kesintisi yüzünden üç gündür büyük mağduriyet yaşadığını ifade etti.
Yolcuların işlemlerini gerçekleştirmek için geçici olarak cep telefonlarındaki internetle bilgisayarlarına bağlandıklarını ve bu şekilde de sürekli sorun yaşadıklarını belirten firma yetkilileri İLKHA mikrofonuna konuşarak yetkililere sorunlarına çözüm bulmaları çağrısında bulundu.
"HEM YOLCULARIMIZ HEM DE BİZLER MAĞDURUZ"
Burhan Örü
İnternet dağıtım şirketinin üç gündür kendilerine haksızlık yaptığını belirten firma yetkilisi Burhan Örü, yolcularının internet üzerinden bilet alamadığını ve kendilerinin de veremez duruma geldiklerini ifade ederek şunları söyledi:
"Batman Şehirlelerarası Otogarı'nda üç gündür internetimiz yok. Bu yüzden telefonlarımız çalışmıyor. Alt yapı çalışması mı var? Nedir bilmiyoruz. İlk gün internet şirketini aradığımızda sorunun gece 03.00'te giderileceğini söylediler ama gelmedi, yine aradık öğlen dediler ve halen gelmiş değil. Bugün 3'üncü gün oldu ve şu an otogarda internet ve telefon yok. Bu konu hakkında bizlere hiçbir şekilde açıklama yapılmış değildir. Bu şekilde hem yolcularımız hem de bizler mağduruz. Kendi cep telefonlarımızla bilet kesmeye çalışıyoruz. Bu da yetersiz kalıyor. Post makinelerimiz çalışmadığı için yolcu bilet parasını veremiyor. Yetkililerden isteğimiz en kısa sürede internet sorunumuzu çözmeleridir."
"İNTERNET OLMADIĞI İÇİN ÜÇ GÜNDÜR ÇALIŞAMIYORUZ"
İlyas Kılıçaslan
Tüm işlemlerini genelde internet üzeri gerçekleştirdiklerini ifade eden bir diğer firma yetkilisi İlyas Kılıçaslan, "Telefon, bilgisayar ve post cihazlarımızı üç gündür internet olmadığı için kullanamıyoruz. Cep telefonlarımızın internetini bilgisayarlara bağlamak zorunda kalıyoruz ama o da yetersiz kalıyor. Yolcularımıza bilet rezervasyonu yapamıyoruz. Telefonlarımız internete bağlı olduğu için telefonlarımız çalmıyor. Yetkililerden bu mağduriyetimizin ve sorunu gidermelerini istiyoruz. Böyle bir kesinti olduğu zaman da bizlere daha önceden bilgi vermelerini istiyoruz." şeklinde konuştu.
"İNTERNET KESİNTİMİZ ÜÇ GÜNDÜR ÇÖZÜLMEDİ"
Nurullah Demir
Batman Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde yaklaşık 13-14 işletmenin olduğunu ve hepsi de internet üzerinde işlerini yaptıkları için hepsinin de mağduriyet yaşadığına dikkat çeken firma yetkilisi Nurullah Demir, "Çünkü Cumartesi sabahından bu yana internetimiz yok ve hiçbir iş yapamıyoruz. Yazıhanemizde 4 tane telefonumuz var ve hiçbiri çalışmıyor. Bundan dolayı işlerimizin yüzde 90 düştüğünü hissediyoruz ve büyük bir mağduriyet yaşıyoruz. İnternet arızasını bildirdiğimizde 'Gün içerinde saat 15.00'a kadar arıza giderilecek' dediler ve 3 gündür bize böyle cevap veriyorlar. 3 gündür sorunumuz çözülmedi. İnternet şirketinin bu soruna bir an evvel el uzatması gerekir. Yetkililerin bu mağduriyetimizin bir an evvel gidermelerini istiyoruz." ifadelerini kullandı.