SON DAKİKA
hava
Advert
Google News

EKONOMİK TATLILAR TERCİH EDİLİYOR

Son Güncelleme :

2024-04-07 17:18:47

EKONOMİK TATLILAR TERCİH EDİLİYOR

Ramazan Bayramı'na sayılı günler kala bayram tatlıları tezgahlardaki yerini alırken, imalathaneler gelen talebi karşılayabilmek için tam kapasite çalışıyor.

İşletmeci İshak İmir, " 2 yıldır bu sektörde çalışıyorum.  Bayramın serin aylara denk gelmesinden dolayı tatlı satışları artmaktadır. Bizim bölgemizde şöyle bir sorun var. İnsanlarımız tatlı siparişlerini son güne bırakıyor. Bu durum bizim zor durumda kalmamıza sebep oluyor.  Yoğun bir çalışma içerisinde tatlıları yetiştirmek için çabalıyoruz.

Ustalarımız gece gündüz çalışıyor. Ürünlerimiz Gaziantep'ten tedarik edilmektedir. Fabrika 1 hafta kala siparişlerimizi çekmemizi istiyor fakat vatandaşlarımızın tatlı alışverişini son güne bırakmasından ötürü ister istemez zorluk yaşıyoruz.

KADAYIFA RAĞBET VAR

Geçen bayram 5-6 ton arası bir tatlı satışımız oldu, insanlarımız siparişlerini zamanında oluştursa en az iki katı satışımız olurdu. Fıstıklı tereyağlı baklava, fıstıklı sarma, fıstıklı kadayıf, cevizli baklava, soğuk baklava, midye dolma, şöbiyet, paşa tatlısı ürünlerimiz mevcuttur.  Ne yazık ki ekonominin bu denli kötü olduğu bir süreçten geçiyoruz. Bundan ötürü vatandaşımız daha çok ekonomik tatlıları tercih ediyor. Fiyatlarımız 150 liradan başlıyor 450 liraya kadar yükseliyor. Fıstıklı baklavalar 250 liradan başlıyor. Vatandaşlarımızın yoğun bir talebi var. Fıstıklı kadayıfa da büyük bir rağbet var ve fiyatı 300 liradan satış yapılmakta.

TATLI SEÇERKEN DİKKAT!

Glikoz kullanılıp kullanılmamasına dikkat etsinler. Vatandaşlarımızda şöyle yanlış bir algı var. Aldığı tatlının şekerlenip şekerlenmemesine dikkat etmeyerek alıyor. Bir tatlı eğer şekerleniyorsa bilin ki bunda glikoz kullanılmamıştır. Tatlının buzdolabına girmemesi gerekiyor. Vatandaşlar buzdolabında tatlıyı koyunca şekerle yapılan şerbetin etkisi ile bu tatlı şekerleniyor" dedi.

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.