Adam ilimizin bilinen işadamlarındandı.
İşi gereği de sıklıkla para hareketinin içindeydi.
Şimdiye kadar da belli bir bankayla çalıştığından diğer bankaları bilmiyordu.
İşlemi için sıra numarası aldı ve beklemeye başladı.
Kendisine verilen sıra diğerlerinden farklıydı.
Sonradan gelen 10-15 kişi işlerini görüp giderken sıra bir türlü kendisine gelmiyordu.
Bozulmuştu ama yapabileceği bir şey yoktu.
Derken sıra kendisine geldi ve basit olan işlemini tamamladıktan sonra gişe görevlisine “neden bu kadar bekletildiğini” sordu.
Memur cevap verdi:
“Efendim, sizin işleminiz farklıydı…”
Bu cevap müşteriyi daha da kızdırdı ve hiç çekinmeden söylemeye başladı:
“Sizin bankayla çalışmadığım için bunu yaptığınızın farkındayım. Ben sizinle ve müdürünüzle de muhatap olmam, genel müdürlüğünüzle görüşeceğim ve bunun hesabını soracağım…”
Sesler üzerine şube müdürü de geldi.
Tartışma nasıl mı sonuçlandı?
Müdür de, memur da o bilinen müşteriden özür diledi.