Araştırmada Batmanlıların % 47’si hizmetlerden memnun değilim, % 27’si memnunum, % 24’ü kısmen memnunum, % 2’si cevap yok yanıtını verdi. Nisan ayında 44 mahalle ve 1500 hanede ile gerçekleştirilen araştırmada vatandaşlara, yol yapım ve onarım hizmetleri, sokak, cadde ve bulvarların temizliği, parklar, yeşil alanlar, çocuk oyun ve piknik alanları, toplu taşıma araçları, su ve kanalizasyon hizmetleri, taziye evleri hizmetleri ve diğer verilen hizmetler soruldu.
“TESPİT EDİLEREK RAPORLAŞTIRILMIŞTIR”
Reel Araştırma Danışmanlık Genel Müdürü Recep Doğmuş, Batman Belediyesi tarafından gerçekleştirilen hizmetlerin kalitesini ve vatandaş memnuniyetini tespit etmeye yönelik gerçekleştirilen araştırmada, nicel araştırma yöntemlerinden anket tekniğiyle yüz yüze görüşülerek gerçekleştirildiğini belirtti. Doğmuş, Gerçekleştirilen bu araştırmada Batman Belediyesi tarafından verilen hizmetlerin, hizmet kalitesi ve vatandaş memnuniyeti tespit edilerek raporlaştırılmıştır.” dedi.
ANKET 3 KONU ÜZERİNE YAPILDI
Üç ayrı konu üzerinden anket çalışmasını gerçekleştirdiklerini belirten Recep Doğmuş, 1500 hanede yaptığımız anket sorularının sonucu şöyle; “Batman Belediyesi’nin Su ve Kanalizasyon Hizmetleri yeterli midir?” sorusuna, halkın %81’i “Hayır” derken, %19’u Evet Parklar, Yeşil Alanlar, Çocuk Oyun ve Piknik Alanları Hizmetleri yeterli midir?” şıkkına %53’ü “Hayır” derken, %47’si “Evet” Sokak, Cadde ve Bulvarların Temizliği Hizmetleri yeterli midir ?” sorusuna ise %58’i Sokak, Evet derken, %42’i Hayır diyerek Sokak, Cadde ve Bulvarların Temizliği Hizmetlerinin yeterli olmadığını söylemiştir.” dedi.