SON DAKİKA
hava
Advert
Google News

HİZMETLERİN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRMEK İÇİN TEBDİLİ KIYAFET ŞART

Son Güncelleme :

2024-10-31 12:11:57

HİZMETLERİN GERÇEK YÜZÜNÜ GÖRMEK İÇİN TEBDİLİ KIYAFET ŞART

Batman’da vatandaşlara sunulan kamu hizmetlerinin kalitesini yükseltmek ve mevcut sorunları yerinde gözlemlemek için sayın yetkililer kurumlara habersiz gidin ve tebdili kıyafetle hizmet alın. Ancak bu şekilde gerçek sorunları, eksiklikleri ve vatandaşa sunulan hizmetlerdeki aksaklıkları doğrudan gözlemleyebilirsiniz.

VATANDAŞIN MEMNUNİYETİ ARKA PLANDA KALIYOR

Ne yazık ki, birçok kurum haberli yapılan ziyaretlerde, yetkililere sadece ideal bir tablo sunuyor. Hazırlık yapılarak gidilen ziyaretlerde, vatandaşın yaşadığı sıkıntılar göz ardı edilebiliyor. Oysa Batman’da pek çok kurum yavaş işleyen bir yapı içerisinde ve vatandaşların memnuniyeti çoğu zaman arka planda kalıyor. Bu durumun farkına varmak için yetkililerin, bizzat vatandaş gibi hizmet alarak sahadaki durumu görmesi gerekmektedir.

CANALP, TAKDİR TOPLUYOR

Batman Valisi Ekrem Canalp, vatandaşın sesine kulak veren ve yerinde çözüm anlayışını benimseyen bir yönetici olarak takdir topluyor. Canalp'in, kurumlara habersiz ziyaretler gerçekleştirmesi, vatandaş odaklı daha etkili sonuçlar alınmasını sağlayacak ve hizmet kalitesini artıracaktır. Bu yaklaşımıyla Canalp, sorunları yerinde gözlemleyerek halktan daha çok takdir toplayacaktır.

HİZMET ALMALI

Sadece Vali değil, aynı zamanda milletvekilleri ve belediye başkanı da bu yöntemi benimsemelidir. Vatandaş gibi bankonun diğer tarafına geçerek, hizmet kalitesini birebir gözlemlemek önemli bir adım olacaktır. Aynı zamanda farklı telefonlardan arama yaparak kurum müdürlerinin de gelen çağrılara ne kadar duyarlı olduğunu test etmek de faydalı bir yöntem olabilir.

HABERSİZ DENETİMLER YAPILMALI

Batman’da kamu hizmetlerinin daha etkin ve hızlı yürütülmesi için tebdili kıyafet ziyaretleri ve habersiz denetimlerin artırılması, şehirdeki kamu hizmet kalitesini olumlu yönde etkileyecektir.

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.