16 personelin çalıştığı, randevu sistemi ve sıramatikle vatandaşlara hizmet veren Tapu Müdürlüğü, yapılan işlemleri SMS ile bilgilendiriyor. Teknoloji ve haberleşmeyi iyi kullanan Tapu Müdürlüğü yakın süre içinde fiziki değişikliğe de gidecek. Aynı katta bulunan Kadastro Müdürlüğünün başka yere geçmesiyle vatandaşların bekleme salonu, yeni işlem yerleri gibi bir proje hazırlayan kurum, daha iyi şartlarda hizmet vermeye çalışacak.
İMAR SORUNU ÇÖZÜLDÜ
Batman merkeze bağlı tüm köy ve mezralarda toplulaştırma işlemlerinin çoğunu bitirdiklerini, imar sorunlarını çözdüklerini belirten yetkililer, “Arazi toplulaştırması; Çeşitli nedenlerle ekonomik olarak tarımsal faaliyetleri yapmaya imkan vermeyecek biçimde veya toprak muhafaza ve zirai sulama tedbirlerinin alınmasını güçleştirecek derecede parçalanmış, dağılmış, bozuk şekilli parsellerin bir araya getirilmesidir. Bu nedenle Batman genelinde toplulaştırma çalışmalarının büyük çoğunluğunu bitirdik” dediler.