Gerek internet-whatsapp hattı, gerek Belediye santrali ve gerekse de Alo 153 Beyaz Masa, BASKİ müdürlüğünün ‘185’ numaralı arıza kayıt ve iletişim şefliğine yapılan şikâyetlerin anında değerlendirildiğini ifade eden Başkan Vekili Aksoy, Batman kent merkezinde eski alt yapıdan kaynaklanan sorunların zamanla ortadan kaldırıldığını belirterek şikâyetlerin minimum düzeye indirildiğini söyledi.
Su, kanalizasyon ve yağmur sularından gelen şikâyet ve arızaların bilgi sistemine işlendiğini hatırlatan Başkan Vekili Aksoy, son 10 ayda toplam 14.000 şikayet talebinin değerlendirildiğini bunlarında ilgili birimlere yönlendirildiğini ifade etti.
Belediye tarafından halka verilen suyun amacı dışında kullanımının önüne geçmek amacıyla yapılan ev ve işyeri kontrollerinde 17487 adreste yapılan denetimlerde abonesiz olduğu tespit edilen su kullanıcılarının aboneliğinin gerçekleştirildiği belirtildi. BASKİ Müdürlüğü, 19.09.2016 tarihi itibariyle 92167 olan abone sayısını 20.07.2017 tarihi itibariyle 100113 aboneye ulaştırmayı başardı.