DEDAŞ yetkilileri, faturasını ödeyenlere yönelik herhangi bir işlem yapmayacaklarını bu mesajın teknik bir hatadan kaynaklandığını belirttiler. Faturalarını düzenli ödeyen vatandaşlara gönderilen mesajda şu ifadeler yer aldı…”Dicle Elektrik Perakende A.Ş’ye bağlı ….. tesisatınıza ait elektrik fatura borcunuzun 1 iş günü içerisinde ödenmesi gerekmektedir. Ödeme yükümlülüğünü belirtilen süre içerisinde yerine getirmediğiniz takdirde Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği kapsamında elektrik enerjiniz gün içerisinde kesme birimine yönlendirilecektir. Enerjinizin kesik kaldığı süre içerisinde herhangi bir ödeme yapmadığınız tespit edildiği durumda hakkınızda yasal takip başlatılacağını bildiririz.” Telefonlarına bu şekilde mesaj gidenler, duruma tepki gösterdi.