Biraz sosyal medya meraklısı ve hele hele yerel basını iyi takip ederseniz bazen ilginçliklerle karşılaşabilirsiniz.
Çoğu kez sosyal medya iyi bir tanıtım ve medya aracı olabiliyor.
Ama genelde soyut kavramlarla, yani somut bir şey de bulamayabilirsiniz.
Buna benzer bir örneği Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği üzerinden anlatalım.
Yaklaşık 2 ay önce ataması Batman Kamu Hastaneleri Birliğine yapılan Dr. Sedat Özkul, sosyal medya ve basın turlarında yaptığı açıklamalarda sağlıkta Batmanda adeta devrim yaptıklarını, gece-gündüz hastane denetimlerinde bulunduklarını belirtti.
Devrimin yapıldığı 2 aylık sürece baktığımızda, Kurban bayramı tatili, ‘hayırlı olsun’ ziyaretleri, iade-i ziyaretler, basın turu derken 2 ay bayağı yoğun geçmiş!!!
Hastanelerde ilaç sıkıntısı yaşanırken, mesai saatleri dışında acillerde sıra kuyrukları oluşurken, bazı branşlarda uzman hekim sıkıntısı yaşanırken üstte yazıldığı gibi bir kısmı sohbet ve resmi tatillerle geçen 2 ayda nasıl %100 dönüşüm yapılıyor?
Sosyal medya hesaplarından sürekli “7/24 çalışıyoruz” demekle iş bitmiyor.
Bizlere somut bilgiler lazım.
Yapılan iş, hizmet ve icraatı anlatmak daha iyi olmaz mı?
Çünkü baktık, aradık, taradık ama somut bir şey göremedik.
Sadece “yapılacak” veya “görüşmeler sürüyor” ile hizmet hanesine puan yazılmaz.
2 ayda devrim böyle yapılmaz…